Week 2 dag 2 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 2 dag 2 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 2 dag 2

Blijf op de hoogte en volg

17 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Vandaag heb ik ’s ochtends met Kevin geskyped. Daarna zijn we wat in de eetzaal gaan ontbijten en zijn Lotte en ik met Kelsey meegegaan naar de meadow. Alle paarden moesten ontwormd worden en hun manen en staart uitgeborsteld. Een leuke klus, zo met 64 paarden! Gelukkig had ik al wat ervaring met ontwormen van paarden, want sommige van ze wilde niet echt meewerken. Kelsey is een meid die fulltime op de ranch werkt en me heeft geprobeerd zoveel mogelijk paarden bij naam te herkennen. Ik denk dat het nog wel even gaat duren, want ze hebben hier zoveel aparte namen en kleuren. Veel appaloosa, palomino en valk. Kleuren die bij ons vrijwel niet voorkomen maar hier redelijk normaal lijken.
We zijn de hele ochtend bezig geweest met ontwormen, na het ontwormen zijn we terug naar de lodge gegaan en hebben we wat gegeten. In de middag werden we opgebeld door June, Kathy’s moeder, of we wilde meehelpen bij haar dierenartsenpraktijk. Dat leek ons wel super gaaf dus zijn we naar June gelopen.
Er bleek een Schnauzer te zijn met een tumor op z’n kont die weg gehaald moest worden. Lotte en ik, erg heldhaftig als het op bloed en snijden aankomt, hadden besloten dat we haar zouden assisteren. June is erg goed in lange, gedetailleerde verhalen vertellen (ja echt nog 10x erger dan ik) en uiteindelijk bleek het 4 uur te duren voordat de klanten geholpen waren. Lotte en ik moesten we er wel om lachen, we kwamen zowat de deur niet uit of ze begon alweer een nieuw verhaal. Gisterenavond hebben Lotte en ik met Luke en Kelsey even tv gekeken. Kelsey, Lotte en ik delen een badkamer en Kelsey vroeg nogal verward aan me wat ik op de badkamer had laten staan. Ze zag namelijk Douchecrème staan. Ik legde haar uit dat een “shower” in het Nederlands een douche is, maar toen vertelde zij dat een douche nogal iets anders betekend in het Engels en dat het samen met crème nogal verkeerd eruit zag haha! (voor degene die het niet snappen, Google Translate even). Rond 22:30 uur zijn we naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Republic

Mijn eerste reis

Op stage in Republic, Washington bij K-Diamond-K Guest Ranch

Recente Reisverslagen:

12 April 2015

Week 5 dag 7

11 April 2015

Week 5 dag 6

11 April 2015

Week 5 dag 5

09 April 2015

Week 5 dag 4

08 April 2015

Week 5 dag 3

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 3818

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 25 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: