Week 2 dag 3 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 2 dag 3 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 2 dag 3

Blijf op de hoogte en volg

18 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Vanmorgen werden we wakker met voor het eerst zon! We konden niet fijner wakker worden. Na het ontbijt zijn we de kinderboerderij gaan schoonmaken, en je kon merken dat iedereen in een good mood was door het goede weer. Er is een kalkoen genaamd Kevin, en hij is echt helemaal weg van me (het zal wel de naam zijn). Zodra ik in de buurt ben spreidt hij al z’n veren uit en is hij niet meer van me weg te houden. Ik houd persoonlijk niet zo van kalkoenen, maar het idee dat een kalkoen zo weg van me is en hij Kevin heet vond ik toch wel erg leuk! Bij de kinderboerderij hadden alle stenen en al het hooi bij elkaar geharkt en opgeruimd. Daarna zijn we naar de meadow gegaan. Hier hebben we toen ook al het puin uit een deel van de wei gehaald, omdat dat slecht voor de hoeven is. Daarna hebben we flink wat hout bij elkaar gesprokkeld en hebben we een kampvuur gemaakt. Luke en Dallas (de Amerikaanse vrijwilliger) zijn terug naar de lodge gegaan om sandwiches te maken voor iedereen. Nadat ze terugkwamen hebben we met z’n alle om het vuur heen gelunched. We konden allemaal zonder jas rondlopen en het uitzicht was zo mooi, ik denk niet dat iemand daar ooit op uitgekeken raakt!
Na het lunchen heb ik even met Kevin geskyped. Misschien is het wel omdat die kalkoen zo achter me aan zit en hij me (door zijn naam) aan Kevin laat denken dat ik Kevin vandaag erg mis, maar ik heb na het Skypen toch wel even heimwee gehad.
’s Middags ben ik met Lotte terug gegaan naar de kinderboerderij. Wij hebben nu de verantwoordelijkheid over het voeren op de kinderboerderij, en de geitjes moeten 4x per dag gevoerd worden. We hebben na het voeren het kippenhok schoongemaakt, sjongejonge wat stinken die beesten! We moesten nieuw stro halen voor op de vloer, dus zijn we met Kathy, Dallas, Natacha en Alex naar de meadow gegaan. Hier hebben we nog een paar vuurtjes gemaakt om al het overtollige hout te verbranden (dat is blijkbaar heel normaal hier). Tijdens het sprokkelen van het hout vonden we echt megaveel botten van koeien en paarden. Het leek echt wel een begraafplaats. De dieren sterven hier allemaal op een natuurlijke manier en ze mogen hun dieren gewoon zelf in de grond stoppen. Na nog geen half uur zoeken naar botten hebben we van alle gevonden botten een foto gemaakt. Na het stro opgehaald te hebben en het te hebben uitgestrooid in het kippenhok zijn we gaan eten. Dallas had zelf pizza’s gemaakt (a la Amerikaans). Na het eten hebben we nog even gekletst en zijn we naar bed gegaan.

  • 20 Maart 2015 - 11:11

    Dini Pijnenburg-Rijkers:

    Lieve Yasmin,
    Ik ga je ook volgen hier op je site en vind het heel leuk en spannend.
    Erg leuk van die kalkoen!
    Gr. Dini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Republic

Mijn eerste reis

Op stage in Republic, Washington bij K-Diamond-K Guest Ranch

Recente Reisverslagen:

12 April 2015

Week 5 dag 7

11 April 2015

Week 5 dag 6

11 April 2015

Week 5 dag 5

09 April 2015

Week 5 dag 4

08 April 2015

Week 5 dag 3

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 3810

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 25 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: