Week 5 dag 1 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 5 dag 1 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 5 dag 1

Blijf op de hoogte en volg

06 April 2015 | Verenigde Staten, Republic

Vandaag begon de dag weer om 07:15 uur. We hebben de pet zoo gevoerd en het ontbijt klaargemaakt. Dallas is gisteren met zijn ouders een paar dagen weg gegaan, dus vanmorgen moesten we het zonder de chefkok doen, boo.. hoo. Na het ontbijt zijn Lotte en ik meegegaan op een trail ride van ruim 3 uur. Ik reed op Todd, een prachtige paint met 2 blauwe ogen. Helaas hebben veel toeristen op hem gereden waardoor hij sterk in de mond was en nogal zijn gewoontes had (zoals bij elke meter wilde bijdraven). Nogal wat werk aan gehad om dat er een beetje proberen uit te krijgen, maar na 3 uur ging het echt al beter! ’s Middags hebben Lotte en ik onze was gedaan, met Kevin geskyped en binnen meegeholpen op te ruimen. Het was koud en regenachtig buiten, dus niet zo erg om mee te helpen binnen. In de avond heb ik voor het eerst rabarber op, blijkt lekkerder te zijn dan dat mama altijd vertelde! Pas om 21:30 uur klaar met werken dus nu maar snel naar bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Republic

Mijn eerste reis

Op stage in Republic, Washington bij K-Diamond-K Guest Ranch

Recente Reisverslagen:

12 April 2015

Week 5 dag 7

11 April 2015

Week 5 dag 6

11 April 2015

Week 5 dag 5

09 April 2015

Week 5 dag 4

08 April 2015

Week 5 dag 3

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 3795

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 25 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: