Week 5 dag 2 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 5 dag 2 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 5 dag 2

07 April 2015 | Verenigde Staten, Republic

Gisterenavond zijn er erg veel nieuwe gasten gekomen. We hebben dan vanmorgen ook voor meer dan 20 personen ontbijt moeten maken, daarna gingen 10 van de gasten mee paardrijden. Kelsey had besloten om één van ons te paard mee voorop te laten rijden en de ander met Kelsey te voet zou gaan meelopen. Lotte ging uiteindelijk te paard, en het bleek achteraf maar goed te zijn dat we gingen lopen. 6 kinderen en 4 volwassenen, wat een drama haha. Net 10 minuten onderweg en toen bleek dat er een paard niet mee wilde lopen omdat zijn maatje niet mee was. Na vanalles geprobeerd te hebben om het paard mee te krijgen, werd uiteindelijk het maatje gehaald en hebben we ter plaatse op hem moeten wachten. Inmiddels waren er al een paar kinderen aan het huilen, gewoon omdat ze moesten wachten en ze snapte denk ik niet waarom. 10 minuten later struikelde een van de paarden onverwachts, hij viel nog niet eens maar verstapte zich. Tot overmaat van ramp verloor de vrouw die erop zat haar evenwicht en viel ze er vanaf (natuurlijk moest het net de moeder zijn van de inmiddels weer huilende kinderen) en moest Kathy haar en de rest van de familie komen ophalen. Gelukkig kon ik een van de paarden overnemen en konden we er toch nog een fijn ritje van maken

Achteraf bleek de vrouw 3 ribben gebroken te hebben, ze is echt heel erg ongelukkig terecht gekomen. In de middag kwam Dallas terug en hebben we met z’n allen het avondeten voorbereid. Tussendoor nog een paar keer met de kinderen naar de kinderboerderij en na het eten snel douchen en naar bed gegaan