Week 3 dag 7 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 3 dag 7 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 7

29 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Vandaag een super mooie trail ride gehad! We reden een berg op met een super mooi uitzicht! Ondertussen dat ik op trail ride ging waren Casey en Nick naar huis gegaan. Ik vond het erg jammer dat ik geen doei had kunnen zeggen tegen ze, raar om te bedenken dat je de meeste mensen waarschijnlijk nooit meer ziet… Skip is gelukkig genezen van zijn koliek maar is nu een beetje hoefbevangen van het graan geworden, arm ding… In de middag voelde Lotte zich alweer wat beter, dus hebben Lotte, Kelsey en ik wat kamers schoongemaakt en wat paarden gaan borstelen. Tod, een paint (?) met twee blauwe ogen, vond me erg interessant en kreeg ik niet meer van me afgeslagen! Binnenkort ga ik hem een keer rijden, wat een schatje! Verder een erg rustig dagje gehad en op tijd naar bed gegaan.