Week 3 dag 4 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 3 dag 4 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 4

26 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

’s Ochtends voelde Lotte zich niet veel beter dus moest ze helaas in bed blijven liggen. Ik ben de dag begonnen met schoonmaken van de kamers. Op een gegeven moment kwam Kathy aanrijden met een doorweekt pasgeboren veulen: het was in de rivier gevallen… Bijna verdronken en zwaar onderkoeld hebben we hem meteen in het bad van Kathy gedaan. Hij ademde zwaar, dus we hebben het bad met warm water vol laten lopen. Even was hij zo aan het shaken en zwaar ademen dat we bang waren dat we hem gingen verliezen. Maar na een tijdje kwam hij weer op de goede temperatuur en hebben we hem afgedroogd met föhns. Aan het einde vd middag werd het lammetje niet goed. We kregen hem omdat hij werd afgestoten door zijn moeder en dus zijn biest heeft gemist waardoor hij erg slap was. Hij was naar de ranch gebracht om te proberen hem beter te maken, maar nu werd hij steeds slapper en wilde niet drinken. We hebben het lam toen naar June gebracht, ze dacht dat hij een bloedworm had. William, de sollicitant, is naar huis. Een nieuwe sollicitant is aangekomen, haar naam is Michelle.