Week 3 dag 3 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 3 dag 3 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 3

25 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Vandaag zijn we naar Spokane gegaan. We moesten om 7:30 uur vertrekken, want het was 3 uur rijden met de auto (wat voor hier redelijk dichtbij is). Kathy moest naar een vergadering dus had ze Lotte, mij en Lexi (dochter van Kathy) bij het winkelcentrum afgezet. Ik heb een nieuw shirtje gekocht. Daarna zijn we mee boodschappen gaan doen met Kathy en we hebben ons rotgelachen! Kathy is volgens mij een erg impulsieve koper, nog erger dan mama. Bij binnenkomst van een soortvan Makro zag ze fruitbomen staan. Eerst 1, daarna toch maar 2 en uiteindelijk 10 bomen meegenomen. Ook een kajak en 3 volle winkelwagens brood en ga zo maar even door. Geweldig! ’s Avonds reden we naar huis over een lang stuk highway zonder lantaarnpalen of iets dergelijks. Kathy was me net aan het vertellen dat er vaak wildlife werd aangereden en dat ze laatst nog bijna een eland had aangereden. Nog geen 5 minuten na ons gesprek sprong er in een keer een hert voor de auto en jawel, we raakte hem volop. Meteen omgedraaid maar we konden (op een deuk en wat herthaar op de pickup na) niets van hem vinden. Lotte voelde zich ondertussen erg beroerd worden, ze was bang dat ze iets verkeerd had gegeten. Nadat we thuis kwamen was het 22:30 uur en zijn we snel naar bed gegaan.