Week 3 dag 5 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 3 dag 5 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 5

27 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

’s ochtends hebben we de paarden naar de barn gedreven. Sinds deze week worden alle paarden vroeg in de ochtend losgelaten zodat alle gasten een mooi uitzicht hebben als ze ’s ochtends uit het raam kijken. Lotte is nog steeds ziek, het lammetje helaas ook.
In de middag stond opeens het hek van de crowl open, iemand had het open gemaakt. De paarden waren ontsnapt en Macy (het paard waar ik een paar x op had gereden) was met haar voorbenen tussen een wildrooster vast komen te zitten. Er werd vanuit gegaan dat haar been was gebroken dus had Kathy haar moeder (veearts) meegenomen om de situatie te bekijken. Gelukkig bleek het niet gebroken te zijn. Macy’s been werd verbonden en is Kelsey met de gasten en Michelle op trail ride gegaan. ’s Middags kwam er een nieuw stel: Nick en Casey. Echt super aardige mensen! Samen zijn ze mee gaan voeren. Na het voeren kwamen we erachter dat Skip zware koliek had gekregen, bleek dat Michelle (de sollicitant) hem continue graan had bijgevoerd wanneer hij zijn bak op had. Hartstikke gevaarlijk voor paarden! Kelsey en ik hebben toen 3,5 uur lang met Skip in de wei gelopen om zijn spijsvertering op gang te krijgen en dat hij niet zou gaan rollen (wanneer hij zou gaan rollen zouden zijn darmen in een knoop kunnen komen liggen. Dit kan dodelijk zijn voor paarden dus). Om 22:30 uur waren we eindelijk terug bij de lodge.