Week 2 dag 7 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 2 dag 7 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 2 dag 7

22 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Om 07:00 uur beginnen met werken want we hadden 27 gasten voor het ontbijt. Na het ontbijt moesten Lotte en ik op de highway gaan staan omdat de paarden naar de barn gebracht moesten worden en ze hier gewoon alle 64 tegelijk, loslopend de weg oversteken. Erg maf maar wel super gaaf om te zien
In de middag hebben we 2 belgische trekpaarden moeten groomen omdat deze voor karritten worden gebruikt. Ik denk dat Vera nog kleiner was, wat een reuzen! We hebben een lammetje gekregen. In de middag had Kathy een voorstel: ze had een vriendin die op vakantie zou gaan van dinsdag t/m zaterdag, en ze vroeg zich af of wij op het huis en de dieren wilde passen. We waren er nog niet zeker van, Luke was ook geïnteresseerd in het aanbod dus zijn we ’s middags naar Nancy’s (de vriendin) huis gegaan. Echt in the middle of nowhere waar een geladen geweer van ruim een meter lang op de koelkast lag, “just in case you need it” haha. We hadden uiteindelijk besloten om het niet te doen, aangezien we daar zo geisoleerd zou zitten en Luke het wel een leuk idee leek.