Week 5 dag 5 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 5 dag 5 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 5 dag 5

Blijf op de hoogte en volg

11 April 2015 | Verenigde Staten, Republic

De gasten blijven binnenstromen, het is zo druk dat ik alle gezichten niet meer kan onthouden. ’s Ochtends hebben we afscheid genomen van Summer en haar moeder Sharon, erg jammer want we hebben het super gezellig met ze gehad. In de ochtend stond er meteen een rit met 11 gasten op het programma, waarvan 2 kleine kinderen bij zaten die begeleid moesten worden. Lotte en ik namen ze aan een touwtje mee, pff sjongejonge wat een been/bilspieren training! Bergje op, bergje af gedurende 2 uur lang. Eenmaal terug gekomen bij de barn moesten we snel lunchen, want de volgende rit met 9 gasten stond in de middag op het programma. Ik reed voorop op Dunny, een leuk valk D-ponytje (ik gok op een kruising quarter horse x welsh). Leuk om weer sinds jaren op wat pony’s te rijden, wat een dribbelkont was het! Na de middagrit hebben we meegeholpen om het avondeten klaar te maken, inmiddels was de lodge namelijk vol geboekt! We moesten dus voor ongeveer 50 man eten koken, niet normaal hoe druk het was. Morgen moet er dus ook voor 50 man ontbijt gemaakt worden dus zijn we meteen na het eten naar bed gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Republic

Mijn eerste reis

Op stage in Republic, Washington bij K-Diamond-K Guest Ranch

Recente Reisverslagen:

12 April 2015

Week 5 dag 7

11 April 2015

Week 5 dag 6

11 April 2015

Week 5 dag 5

09 April 2015

Week 5 dag 4

08 April 2015

Week 5 dag 3

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 3799

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 25 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: