Week 5 dag 3 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 5 dag 3 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 5 dag 3

08 April 2015 | Verenigde Staten, Republic

Vanmorgen opgestaan met een zonnetje! Heerlijk, ik word daar altijd zo vrolijk van. Er zijn inmiddels erg veel gasten, zo rond de 15 in totaal. Niet zo´n leuke gasten alleen, ze blijven praten over gisteren hoe onverantwoordelijk het was gegaan (terwijl het echt niet de schuld van de leiding was). Na het ontbijt hebben Lotte en ik meegeholpen in de keuken om de lunch te voorbereiden en alles van het ontbijt op te ruimen. Samen met alle kinderen heb ik de kinderboerderij gevoerd en hebben we het eerste kuikentje van dit jaar bekeken! Is waarschijnlijk afgelopen nacht geboren.
Aan het einde van de ochtend hebben we samen met Summer en haar moeder in het gras gezeten en van het zonnetje genoten. In de middag zijn Lotte en ik meegegaan met June, ze had een afspraak bij de kapper en ondertussen konden wij Republic onveilig maken. Ik reed June naar de kapper, wat ik wel erg spannend vond aangezien de verkeersregels af en toe net iets anders zijn dan in Nederland. Lotte en ik hebben wat lekkers gekocht in de supermarkt en foto’s van het dorp gemaakt. Republic is namelijk nog helemaal in een oude, western-style gemaakt. Echt uniek om te zien. Nadat we terug kwamen van Republic hebben we samen met Kelsey wat kamers schoongemaakt, Amerikanen hebben nu Spring Break waardoor er veel gasten komen en gaan. Tegen de tijd dat we klaar waren met kamers schoonmaken konden we gaan avondeten. Als het goed is komt er morgen een nieuwe backpacker, fijn om wat meer hulp te hebben!