Week 3 dag 1 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 3 dag 1 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 3 dag 1

Blijf op de hoogte en volg

23 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Vandaag 2 jaar en 10 maanden samen met Kevin! Weer om 07:00 uur beginnen. Vandaag was helaas de laatste dag van Natacha. Een vogel was naar de praktijk gebracht die in het dorp was gevonden. Die hebben we verzorgt en daarna losgelaten.
In de middag was er een hond aangereden door een auto. Natacha en ik moesten met June mee naar het ziekenhuis in Republic gereden om röntgenfoto’s van de hond te laten maken. Na het ziekenhuis zijn we naar een thriftshop, supermarkt, postkantoor en bank gegaan. Alles in Republic is in westernstijl en heel gezellig. Natacha en ik kochten wijn voor de avond (stiekem, omdat ik nog geen 21 ben. Voelde me weer net 15 haha).
In de avond hebben we wat afscheidsdrankjes met Natacha gedronken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Republic

Mijn eerste reis

Op stage in Republic, Washington bij K-Diamond-K Guest Ranch

Recente Reisverslagen:

12 April 2015

Week 5 dag 7

11 April 2015

Week 5 dag 6

11 April 2015

Week 5 dag 5

09 April 2015

Week 5 dag 4

08 April 2015

Week 5 dag 3

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 3789

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 25 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: