Week 2 dag 5 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 2 dag 5 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 2 dag 5

Blijf op de hoogte en volg

20 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Jeetje wat een soapserie zeg! Gisterenavond was Lotte op tijd naar bed gegaan en was Kelsey plotseling weg gegaan dus heb ik met Luke Men in Black afgekeken. Ik kwam ’s ochtends de keuken in en er gingen allemaal roddels de ronde. Moet ik je vriend bellen? Vroeg iemand. Een ander zei: iedereen weet het al. Waar gaat dit over? Dacht ik. Er werd gezegd dat ik met Luke zou hebben gezoend, geknuffeld etc. Wat een onzin! Erg jammer dat er mensen zijn die van een mug een olifant maken en ik voelde me beledigd, ik vond het onrespectvol. Gelukkig met Kevin kunnen Skypen om m’n hart te luchten, helaas kreeg ik daar wel heimwee van.
In de middag ging Natacha mee rijden. Natacha zat op Chloë en ik op Macy. ’s Middags met het stel en Mark (een dokter die voor een half jaar de ranch als thuishaven beschouwd) gaan voeren. Marc was zijn trouwring verloren die we helaas niet meer konden vinden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Republic

Mijn eerste reis

Op stage in Republic, Washington bij K-Diamond-K Guest Ranch

Recente Reisverslagen:

12 April 2015

Week 5 dag 7

11 April 2015

Week 5 dag 6

11 April 2015

Week 5 dag 5

09 April 2015

Week 5 dag 4

08 April 2015

Week 5 dag 3

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 3784

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 25 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: