Week 2 dag 4 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu Week 2 dag 4 - Reisverslag uit Republic, Verenigde Staten van yasmininwashington - WaarBenJij.nu

Week 2 dag 4

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2015 | Verenigde Staten, Republic

Omdat dit al een tijd geleden is weet ik er helaas niet meer zoveel van.
In de ochtend hebben we kamers schoongemaakt. Dit is een dagelijkse taak aangezien er gasten komen en gaan. In de middag hebben we voor het eerst paard gereden. Ik zat op Chloë, een vrijwel blinde appaloosa die erg afhankelijk is van haar vriendinnetje Macy. We hebben een mooi ritje door de bossen gemaakt. Wat zijn hier veel eekhoorns en herten, prachtig! ’s Middags hebben Lotte en ik de zadelkamer opgeruimd. Daarna waren er twee nieuwe gasten gearriveerd. Het was een jong, getrouwd stel, zulke aardige mensen! Zij zijn mee gaan voeren. ’s Avonds met Lotte, Kelsey en Luke de film Men in Black gekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Republic

Mijn eerste reis

Op stage in Republic, Washington bij K-Diamond-K Guest Ranch

Recente Reisverslagen:

12 April 2015

Week 5 dag 7

11 April 2015

Week 5 dag 6

11 April 2015

Week 5 dag 5

09 April 2015

Week 5 dag 4

08 April 2015

Week 5 dag 3

Actief sinds 16 Maart 2015
Verslag gelezen: 60
Totaal aantal bezoekers 3790

Voorgaande reizen:

12 Maart 2015 - 25 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: